reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Huňady

Ján Huňady

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To som proste ja :).. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Prečo si nerozumieme?

Ján Huňady

Prečo si nerozumieme?

Začnem krátkou citáciu z knižky od Umberta Eca Meno Ruže. V istom okamihu dramatického deja sa medzi múdrim Viliamom a jeho žiakom Adsonom rozvinie tento dialóg: „ Je vaše riešenie ešte stále v nedohľadne? „Riešenie mám na dosah ruky“ , odvetil Viliam „lenže neviem aké“ „Vari to znamená, že nemáte na všetky svoje otázky ani jednu odpoveď?“ „Keby som mal odpoveď, milý Adson ,vyučoval by som teológiu v Paríži“ „V Paríži poznajú vždy správnu odpoveď?“ „Nikdy“ odvetil Viliam, „ ale zato veria svojím omylom.“ „ A čo vy? Vy sa nikdy nemýlite?“ „Často , odvetil Viliam, „ ale namiesto toho aby som sa pridŕžal jedného omylu , uvažujem o viacerých“.

  • 1. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 717x
  • 1
Je pomoc chudobným (neúspešným) nespravodlivá voči úspešným?

Ján Huňady

Je pomoc chudobným (neúspešným) nespravodlivá voči úspešným?

Minulý týždeň sme mali prednášku od istého amerického profesora ohľadom prerozdeľovania finančný prostriedkov medzi sociálne triedy. Mimochodom to bola veľmi zaujímavá prednáška, aj keď som s mnohým povedaným do značnej miery nesúhlasil.

  • 31. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 566x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu